jueves, 17 de enero de 2013

LA PREHISTÒRIA per Lizbeth Briceño Marquina


Una vegada me’n vaig anar a dormir i al dia següent em vaig aixecar i...

Em trobava a l’època de la prehistòria. Em vaig posar molt nerviosa perquè no sabia què fer. Tot era molt estrany per mi. No sabia com sortir i vaig caminar per trobar algú que em pogués  ajudar a sortir.
Vaig continuar caminat i em vaig trobar una nena que anava amb un gos. La nena tenia un vestit de color marró i era molt bonica.
Em vaig apropar per preguntar-li com podia sortir. Ella no entenia res i jo tampoc.
Finalment, vam poder comunicar-nos amb senyals però ella no sabia com sortir.
Després vaig escoltar que em cridaven. Era la meva mare i tot això havia estat un somni. 

LIZBETH BRICEÑO MARQUINA
1r ESO B

No hay comentarios:

Publicar un comentario