jueves, 17 de enero de 2013

UNA TORNADA AL SEGLE XX per Oriol Ballester


El meu desig, la nit del dissabte, s’havia complert. Volia tornar al segle XX per evitar la fastigosa i cruel Guerra Mundial. Quan em vaig llevar del llit, per sort, la meva dona Anna, els meus fills Marc i Oriol hi eren a casa.  En canvi, tot era més vell i menys modern, és clar, No estava la meva televisió de 42 polzades, la play station 3  dels meus fills ni tampoc la moderníssima cuina de la meva dona.  Em vaig adonar que no podien ésser tots aquells objectes perquè havia canviat de segle.

La meva dona em va preparar un bon entrepà de xoriço i els meus fills em va fer uns petons abans d’evitar aquella maleïda guerra. Quan ja estava al Congrés vaig convocar tots els països per firmar un acord amb la finalitat de no provocar una guerra mundial. Tots els països el van signar i així vaig evitar una guerra fastigosa, cruel , sagnant  i malvada. Tots els veïns, amics i famílies van estar molts contents. Estic orgullós d’aquesta acció!

ORIOL BALLESTER

1r ESO B

No hay comentarios:

Publicar un comentario