jueves, 17 de enero de 2013

QUÈ PASSARIA SI UN DIA M'AIXEQUÉS I NO ESTIGUÉS AL SEGLE XXI? per Rubén García.



Si un dia m’aixequés i no estigués a la meva època, al principi em quedaria en blanc, bloquejat, perquè no sabria què fer. Després, ja pensaria quin ‘’pla’’ dissenyar per arribar al meu temps. Hauria d’anar preguntant a les persones, fent amics que m’ajudessin a esbrinar el motiu d’aquest viatge en el temps.
Després, intentaria construir una màquina o algun aparell amb l’ajuda de la gent que hagués conegut. En aquesta operació tardaria molts dies, ja que seria complicat fer una màquina d’aquest nivell.
Finalment, la faria servir. Si no funcionés, començaria una altra vegada tot el procés de construcció amb una tristesa increïble. Si funcionés tornaria  a la meva època però amb la intriga immensa pel que hagués succeït.

RUBÉN GARCÍA 
1r ESO  B

No hay comentarios:

Publicar un comentario